Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich użycie. Nie pokazuj więcej tego komunikatu.

Pytania i odpowiedzi

W jaki sposób w serwisie SmartDeal dochodzi do zawarcia transakcji kupna-sprzedaży?

Transakcja kupna – sprzedaży w SmartDeal  zostaje zawarta automatycznie z chwilą dopasowania się  zgodnych ofert zakupu i sprzedaży.

Wystarczy, że określisz jaki produkt i za jaką cenę chcesz kupić lub sprzedać . Po znalezieniu przeciwstawnej oferty, czyli takiej, która spełni Twoje warunki nastąpi dopasowanie ofert równoznaczne z zawarciem umowy.

Tylko w SmartDeal wszystkie transakcje zawierane są automatycznie, dlatego nie tracisz czasu na szukanie i analizowanie ofert oraz negocjowanie warunków.

Czy produkty sprzedawane w SmartDeal są nowe, oryginalne i posiadają gwarancję producenta?

Tak, warunkiem sprzedaży urządzeń w  SmartDeal jest to, że muszą być nowe, oryginalne oraz posiadać gwarancję producenta.

Każdy produkt znajduje się w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi akcesoriami dołączonymi fabrycznie.

Ile kosztuje dodanie oferty?

Dodanie oferty zakupu jest całkowicie bezpłatne.

Dodanie oferty sprzedaży jednego produktu kosztuje 7,5 zł netto przy płatności online lub 9 zł netto przy płatności przez SMS.

 

 

SmartDeal nie pobiera prowizji od sprzedaży, co oznacza, że jedyny ponoszony przez Ciebie koszt to jednorazowa opłata za dodanie oferty.

 

Dla użytkowników, którzy planują wystawić wiele produktów przygotowaliśmy pakiety ofert.

Przy zakupie pakietu koszt dodania oferty wynosi od 5,49 zł do 6,6 netto/1 sztukę, w zależności od wybranej opcji.

 

Cennik - pakiety

Czy SmartDeal pobiera prowizję od sprzedaży?

Nie, SmartDeal nie pobiera prowizji od sprzedaży.
Jedyną opłatą jaką ponosisz jest więc jednorazowa opłata za dodanie oferty sprzedaży.

Jak długo moja oferta będzie publikowana w SmartDeal?

Sam określasz do kiedy Twoja oferta ma być publikowana w serwisie. Maksymalny czas publikacji to 30 dni.  

Ile czasu muszę czekać na dopasowanie się ofert?

Czas oczekiwania na dopasowanie zależy przede wszystkim od atrakcyjności zaproponowanych przez Ciebie warunków.

Twoja oferta zakupu lub sprzedaży zostanie dopasowana automatycznie w momencie, kiedy w systemie pojawi się kontroferta , która będzie odpowiadała Twoim oczekiwaniom.

Aby skrócić czas oczekiwania należy:

  • Sprawdzić jakie produkty i w jakich cenach są aktualnie oferowane w SmartDeal,
  • Zaznaczyć kilka dopuszczalnych form dostawy i płatności,
  • W przypadku ofert zakupu wybrać opcję określone preferencje i dodać do oferty kilka produktów, które bierzesz pod uwagę,
  • Zaoferować możliwie atrakcyjną cenę.

 

Czy mogę wycofać moją ofertę z serwisu SmartDeal?

Możesz wycofać swoją ofertę, ale jedynie do momentu, aż zostanie ona dopasowana z przeciwstawną ofertą zakupu lub sprzedaży, która  spełnia Twoje oczekiwania.

Wówczas zostanie zawarta transakcja kupna-sprzedaży pomiędzy sprzedającym a kupującym.

Wycofanie oferty, która została dopasowana nie jest możliwe.

Jakie są koszty i czas dostawy?

Sprzedający jest zobowiązany do wysłania towaru kupującemu najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od momentu dopasowania ofert.

Koszty są uzależnione od wybranej opcji. 

Szczegóły przedstawiamy poniżej.

 

Cennik - koszty dostawy

Koszty dostawy ponosi kupujący.

Czym różni się opcja oferty zakupu konkretny model od opcji określone preferencje?

Opcja konkretny model skierowana jest do tych użytkowników, którzy chcę kupić określony produkt w konkretnym wariancie (np. Apple iPhone 4S Czarny 32 GB).

Opcja określone preferencje  to wybór  dla tych, którzy biorą pod uwagę zakup jednego z kilku modeli lub jednego z kilku wariantów danego modelu (np. Apple iPhone 4S biały, z dowolną pamięcią wbudowaną lub Samsung Galaxy S3 w dowolnym kolorze, ale z łącznością LTE).

Wybierając opcję określone preferencje dodaj do oferty wszystkie produkty, które bierzesz pod uwagę i określ ile maksymalnie możesz zapłacić za poszczególne z nich. Podaj ile sztuk łącznie chcesz kupić. Produkt, na którym najbardziej Ci zależy oznacz jako preferowany.

Transakcja zakupu zostanie zawarta dla pierwszego produktu z Twojej oferty, dla którego system znajdzie pasującą ofertę sprzedaży. Jeśli w bazie SmartDeal będzie kilka pasujących ofert sprzedaży, transakcja zostanie zawarta dla modelu, który określiłeś jako preferowany.

Wybór opcji określone preferencje zwiększa szansę na szybkie znalezienie pasującej oferty sprzedaży.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zakupione produkty?

Tak, możesz otrzymać fakturę VAT, jeśli wyrazisz taką chęć podczas dodawania oferty zakupu. W tym celu zaznacz opcję Chcę otrzymać fakturę VAT. 

Top