Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich użycie. Nie pokazuj więcej tego komunikatu.

Pytania i odpowiedzi

Czy produkty sprzedawane na SmartDeal są nowe i oryginalne?

Tak, warunkiem sprzedaży urządzeń  na SmartDeal jest to, że muszą być nowe i oryginalne

Czy produkty sprzedawane na SmartDeal posiadają gwarancję?

Wszystkie produkty sprzedawane w SmartDeal posiadają gwarancję producenta, która wynosi zazwyczaj 12 lub 24 miesiące. 
Okres gwarancji, którym objęte są poszczególne modele znajdziesz na kartach produktu w zakładce szczegóły produktu.

Czy do urządzeń sprzedawanych na SmartDeal dołączone są akcesoria, które dodaje producent (np. ładowarka, kabel USB, zestaw słuchawkowy, instrukcja)?

Tak. Do urządzeń sprzedawanych na SmartDeal dołączone są wszystkie akcesoria, w które wyposaża je producent (m.in. ładowarka, kabel USB, instrukcja obsługi, karta gwarancyjna).

Wszystkie elementy zestawu znajdują się w oryginalnym opakowaniu.

Ile kosztuje dodanie oferty zakupu w SmartDeal?

Dodanie oferty zakupu jest bezpłatne.
Kupując poprzez SmartDeal płacisz jedynie za wybrane urządzenia oraz za dostawę.

Jakie są koszty i czas dostawy?

Sprzedający jest zobowiązany do wysłania towaru kupującemu najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od momentu dopasowania ofert.

Koszty są uzależnione od wybranej opcji.  Szczegóły przedstawiamy poniżej.

 

Cennik - dostawy

Koszty dostawy ponosi kupujący.

Jak dodać pierwszą ofertę zakupu?

Platforma SmartDeal oferuje Ci dwie możliwości dodania oferty zakupu:

  1. konkretny model  - jeżeli jesteś zdecydowany i wiesz już  jakie  urządzenie i w jakiej wersji chcesz kupić (np. Apple iPhone 4S Czarny 32 GB),
     
  2. określone preferencje – jeśli masz na oku kilka modeli lub wersji, a swój wybór uzależniasz od ceny. Wówczas możesz dodać do swojej oferty kilka różnych produktów. Transakcja zakupu zostanie zawarta dla tego produktu, dla którego system znajdzie najkorzystniejszą cenowo ofertę sprzedaży.

Bez względu na to, którą opcję wybierzesz, możesz dodać ofertę zakupu wielu sztuk jednocześnie.

Dodanie oferty  w opcji konkretny model:

Krok 1 – Korzystając z filtrów lub wyszukiwarki na liście produktów wybierz interesujące Cię urządzenie. 

Zakup - krok 1 - filtry

 

Krok 2 –  Na karcie produktu znajdziesz szczegółowe informacje na temat wybranego przez Ciebie modelu i zobaczysz pełną listę aktualnych ofert sprzedaży.

Zakup - krok 2 - oferty

 

Krok 3 -  Jeżeli wybrany model spełnia Twoje oczekiwania, kliknij kup, aby dodać ofertę zakupu.

Zakup smartfona - krok 3

 

Krok 4 – W zakładce Produkty zaznacz opcję konkretny model i podaj informacje dotyczące:

  • maksymalnej ceny jaką możesz zapłacić za urządzenie,
  • ilości sztuk,
  • czy kupowany produkt może posiadać blokadę simlock,
  • do kiedy Twoje oferta ma być publikowana w serwisie,
  • czy chcesz otrzymać fakturę VAT,
  • jeśli zdecydujesz się na zakup wielu urządzeń, określ czy mają one  pochodzić od  jednego sprzedającego,
  • wybierz dopuszczalne warunki dostawy i płatności.

Zakup produktu - krok 4

 

Krok 5 – jeśli jeszcze nie zarejestrowałeś się w SmartDeal, zostaniesz poproszony o założenie konta.  Wypełnij krótki formularz, a następnie potwierdź rejestrację kodem SMS, który zostanie wysłany na podany przez Ciebie numer telefonu.

Zakup produktu - Krok 5 rejestracja

 

 

Krok 6 - W Podsumowaniu znajdziesz szczegóły dodawanej oferty. Sprawdź ich poprawność i kliknij dodaj ofertę.

Krok 7 -  Twoja oferta zostanie opublikowana w SmartDeal w ciągu kilku minut. W każdej chwili możesz ją podejrzeć na swoim koncie Moje Konto.

Pamiętaj, że Twoja oferta zostanie automatycznie dopasowana, kiedy w serwisie pojawi się oferta sprzedaży odpowiadająca Twoim warunkom. Dopasowanie zgodnych ofert jest jednoznaczne z zawarciem transakcji zakupu.

 

Dodanie oferty  w opcji określone preferencje

Krok 1 – Korzystając z filtrów lub wyszukiwarki na liście produktów wybierz interesujące Cię urządzenia. Dodaj je do swojej oferty klikając dodaj do listy, a następnie kliknij w przycisk lista produktów, aby przejść do edycji oferty.

Zakup produktu - preferowany

 

Krok 2 – W zakładce Produkty zaznacz opcję określone preferencje  i podaj informacje dotyczące:

  • maksymalnej ceny jaką możesz zapłacić za poszczególne modele,
  • czy kupowany produkt może posiadać blokadę simlock,
  • zaznacz który z wybranych modeli na liście preferujesz,
  • ile sztuk produktu jednego z modeli na liście chcesz kupić,
  • do kiedy Twoje oferta ma być publikowana w serwisie,
  • czy chcesz otrzymać fakturę VAT,
  • jeśli zdecydujesz się na zakup wielu urządzeń, określ czy mają one  pochodzić od  jednego sprzedającego,
  • wybierz dopuszczalne warunki dostawy i płatności.

Zakup produktu - krok 2 - preferencje

 

Krok 3 – jeśli jeszcze nie zarejestrowałeś się w SmartDeal, zostaniesz poproszony o założenie konta.  Wypełnij krótki formularz, a następnie potwierdź rejestrację kodem SMS, który zostanie wysłany na podany przez Ciebie numer telefonu.

Zakup produktu - krok 3 - preferowany

 

Krok 4 – W Podsumowaniu znajdziesz szczegóły dodawanej oferty. Sprawdź ich poprawność i kliknij dodaj ofertę.

Krok 5 -  Twoja oferta zostanie opublikowana w SmartDeal w ciągu kilku minut. W każdej chwili możesz ją podejrzeć na swoim koncie Moje Konto.

Pamiętaj, że Twoja oferta zostanie automatycznie dopasowana, kiedy w serwisie pojawi się oferta sprzedaży odpowiadająca Twoim warunkom. Dopasowanie zgodnych ofert jest jednoznaczne z zawarciem transakcji zakupu.

Czym różni się opcja oferty zakupu konkretny model od opcji określone preferencje?

Opcja konkretny model skierowana jest do tych użytkowników, którzy chcę kupić określony produkt w konkretnym wariancie (np. Apple iPhone 4S Czarny 32 GB).

Opcja określone preferencje  to wybór  dla tych, którzy biorą pod uwagę zakup jednego z kilku modeli lub jednego z kilku wariantów danego modelu (np. Apple iPhone 4S biały, z dowolną pamięcią wbudowaną lub Samsung Galaxy S3 w dowolnym kolorze, ale z łącznością LTE).

Wybierając opcję określone preferencje dodaj do oferty wszystkie produkty, które bierzesz pod uwagę i określ ile maksymalnie możesz zapłacić za poszczególne z nich. Podaj ile sztuk łącznie chcesz kupić. Produkt, na którym najbardziej Ci zależy oznacz jako preferowany.

Transakcja zakupu zostanie zawarta dla pierwszego produktu z Twojej oferty, dla którego system znajdzie pasującą ofertę sprzedaży. Jeśli w bazie SmartDeal będzie kilka pasujących ofert sprzedaży, transakcja zostanie zawarta dla modelu, który określiłeś jako preferowany.

 

Wybór opcji określone preferencje zwiększa szansę na szybkie znalezienie pasującej oferty sprzedaży.

Czy mogę dodać wiele sztuk produktu w jednej ofercie zakupu?

Tak, możesz dodać ofertę zakupu wielu sztuk za jednym zamachem.

Jeśli zdecydowałeś się na zakup wielu sztuk konkretnego modelu urządzenia, wybierz opcję dodawanie oferty konkretny model. 

 

Zakup produktu - ilość sztuk

 

Jeśli chcesz kupić kilka sztuk i bierzesz pod uwagę kilka różnych modeli lub wersji, skorzystaj z opcji określone preferencje. Wówczas, transakcja zakupu zostanie zawarta dla pierwszego produktu z Twojej oferty, dla którego system znajdzie pasującą ofertę sprzedaży. Jeśli w bazie SmartDeal będzie kilka pasujących ofert sprzedaży, transakcja zostanie zawarta dla modelu, który określiłeś jako preferowany.

 

Zakup produktu - ilość urządzeń - preferowany

Czy mogę dodać ofertę zakupu kilku różnych modeli w jednej ofercie?

Tak. W tym celu wybierz opcję Konkretny model. Dodaj do oferty wszystkie produkty, które chcesz kupić i określ interesującą Cię liczbę sztuk poszczególnych produktów.

 

Zakup produktu - kilka sztuk w jednej ofercie

Co oznacza opcja kup od jednego sprzedającego? Czy powinienem ją zaznaczyć?

Kup od jednego sprzedającego oznacza, że wszystkie kupowane produkty będą pochodziły od tego samego dostawcy, a koszt dostawy poniesiesz tylko jeden raz.
Zaznaczenie tej opcji zmniejsza jednak szanse na szybkie zawarcie transakcji zakupu w atrakcyjnej cenie.

Jeśli nie zaznaczysz tej opcji, zwiększasz szansę na szybkie dopasowanie kilku ofert sprzedaży, ale opłatę za dostawę najprawdopodobniej poniesiesz kilkakrotnie.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zakupione produkty?

Tak, możesz otrzymać fakturę VAT, jeśli wyrazisz taką chęć podczas dodawania oferty zakupu.
W tym celu zaznacz opcję Chcę otrzymać fakturę VAT. 

Jak długo moja oferta zakupu będzie publikowana w SmartDeal?

Sam określasz do kiedy Twoja oferta ma być publikowana w serwisie.
Maksymalny czas publikacji oferty to 30 dni.  

Czy mogę edytować moją ofertę po jej dodaniu?

Tak, ale nie możesz zmienić produktu który chcesz kupić.

Możesz edytować : 

  • maksymalną cenę którą, możesz zapłacić za dane urządzenie,
  • ilość sztuk które chcesz kupić,
  • informację czy posiadane urządzenie może posiadać blokadę simlock,
  • informację czy chcesz otrzymać fakturę VAT,
  • dopuszczalne formy dostawy i płatności,
  • czas publikacji oferty
Kiedy wybieram sposób dostawy? Czy dodając ofertę mam zaznaczyć kilka opcji?

Podczas dodawania oferty zakupu  zaznaczasz wszystkie opcje dostawy i płatności, na które się zgadzasz. To samo robi sprzedawca dodając swoją ofertę.
Jeśli więc zaznaczysz kilka opcji, zwiększasz szansę na szybkie dopasowanie atrakcyjnej oferty sprzedaży.

 

W jaki sposób zostanie więc dostarczony mój produkt i jak za niego zapłacę?

Jeśli sprzedający również wskazał kilka możliwych form dostawy i płatności, po dopasowaniu oferty to Ty wybierzesz, którą ze wskazanych wcześniej form preferujesz.

Jeśli jednak sprzedający wybrał tylko jedną z dopuszczanych przez Ciebie opcji, np. płatność przelewem – kurier UPS, to musisz pamiętać, że akceptujesz jego warunki, ponieważ wcześniej zgodziłeś się na tę formę dostawy. 

 

Ile czasu muszę czekać na dopasowanie się ofert?

Czas oczekiwania na dopasowanie zależy przede wszystkim od atrakcyjności zaproponowanych przez Ciebie warunków.

Twoja oferta zakupu zostanie dopasowana automatycznie w momencie, kiedy w systemie pojawi się kontroferta sprzedaży , która będzie odpowiadała Twoim oczekiwaniom.

Aby skrócić czas oczekiwania należy:

  • Sprawdzić jakie produkty i w jakich cenach są aktualnie oferowane w SmartDeal,
  • Wybrać opcję określone preferencje i dodać do oferty kilka produktów, które bierzesz pod uwagę,
  • Zaznaczyć kilka dopuszczalnych form dostawy i płatności,
  • Zaoferować możliwie atrakcyjną cenę maksymalną.
Kiedy dochodzi do zawarcia transakcji?

Transakcja zakupu zostaje zawarta automatycznie z chwilą dopasowania zgodnych ofert zakupu i sprzedaży.


W tym momencie dochodzi do zawarcia zobowiązującej umowy pomiędzy sprzedającym, a kupującym.  

Skąd będę wiedzieć, że moja oferta zakupu została dopasowana?

Jeżeli Twoja oferta zostanie dopasowana, informacja ta pojawi się na Twoim koncie użytkownika – Moje Konto (status oferty zmieni się z opublikowana na dopasowana).
Dostaniesz również e-mail ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi zawartej transakcji zakupu. 

Czy kupię produkt w cenie maksymalnej, którą podałem?

Zapłacisz cenę maksymalną lub niższą. 

Jeśli w SmartDeal zostanie opublikowana oferta sprzedaży w niższej cenie niż podana przez Ciebie cena maksymalna, zapłacisz tę niższą kwotę, (np. jeśli Twoja cena maksymalna za urządzenie X to 1000 zł, a ktoś doda ofertę sprzedaży tego urządzenia za 990 zł, to zapłacisz jedynie 990 zł.)

Chcę sprawdzić status mojej oferty. Jak mogę to zrobić?

Wszystkie informacje dotyczące złożonej przez Ciebie oferty zakupu znajdziesz logując się na swoje konto - Moje Konto.

O  każdym zmianie statusu Twojej oferty poinformujemy Cię również drogą mailową.

Czy mogę wycofać swoją ofertę zakupu z serwisu SmartDeal?

Możesz wycofać swoją ofertę zakupu, ale jedynie do momentu, aż zostanie ona dopasowania z ofertą sprzedaży.
Wówczas zostanie zawarta transakcja kupna-sprzedaży pomiędzy Tobą a sprzedającym.
Dopasowanie ofert nastąpi automatycznie w momencie, kiedy system znajdzie kontrofertę spełniającą warunki Twojej oferty zakupu.

Wycofanie oferty, która została dopasowana nie jest możliwe.

Jak skontaktować się ze sprzedającym?

W podglądzie dopasowanej oferty znajdziesz dane kontaktowe sprzedawcy, w tym imię i nazwisko lub nazwę firmy, telefon oraz adres e-mail.
Kontakt do sprzedawcy zostanie do Ciebie wysłany również drogą mailową.

Jak długo muszę czekać na przesyłkę urządzenia zakupionego w SmartDeal?

Od momentu dopasowania zgodnych ofert, czyli zawarcia transakcji, sprzedający jest zobowiązany wysłać towar w ciągu 3 dni roboczych.

Czy zamówione produkty mogą zostać dostarczone przez Pocztę Polską lub innego kuriera niż UPS?

W tym momencie nie ma takiej możliwości.

Serwis SmartDeal jest zintegrowany z systemami firmy kurierskiej UPS oraz z Paczkomatami.

Dzięki tej integracji, będziesz informowany o tym kiedy przesyłka została wysłana, a sprzedawca będzie wiedział, że zapłaciłeś za produkt lub już go odebrałeś.

Wysyłka towaru przez inne firmy uniemożliwiałaby automatyczną zmianę statusów ofert (np. z opłaconej na wysłaną), co znacznie utrudniłoby proces transakcyjny, obniżając jednocześnie jego bezpieczeństwo. 

Czy mogę zamówić wysyłkę za granicę?

Nie. W tej chwili nie ma takiej możliwości. 

Kiedy mogę odstąpić od umowy ze sprzedającym?

Od zawartej ze sprzedający umowy można odstąpić w sytuacji, kiedy zakupiony towar jest niezgodny ze specyfikacją podaną na karcie produktu, posiada ślady użytkowania, jest uszkodzony lub nieoryginalny. 

Co to jest centrum sporów?

Centrum sporów  to narzędzie do szybkiego wyjaśnienia nieporozumień ( problemów) pomiędzy kupującymi i sprzedającymi , związanych z finalizowaniem transakcji (np. kupujący opóźnia wpłatę za zakupiony towar, sprzedający wysłał uszkodzony telefon.)

Użytkownicy mogą kontaktować się pomiędzy sobą i w razie takiej potrzeby, zgłaszać spory klikając przycisk zgłoś spór na ekranie centrum sporów znajdującym się na koncie Moje Konto.

Zapomniałem hasła. Co zrobić?

Kliknij w link zapomniałem hasła i podaj swój adres e-mail.

Przypomnienie hasła zostanie wysłane na Twojego e-maila w ciągu kilku minut.

Top